נועם זיגמן YNET | עבדות מודרנית | אתם גונבים לי את השבת



להרשמה לערוץ היוטיוב לחצו בקישור מטה , הרשמו! ותקבלו את כל החומרים החדשים לפני כולם:
___________________________

משהו מדהים קרה בשנה-שנתיים האחרונות. מאבק השבת, זה שתמיד היה ברחובות, עבר למקום המתורבת יותר. ההפגנות הסוערות של חרדים ברחבי ירושלים במהלך השבת, אינן עוד. מי שנאבק כעת אלה התל-אביבים, בלי הזקנים, בלי הכיפות, והם זועקים "שבת", לא "שאבס".

התל-אביבים דורשים דבר אחד: שמירה על החוק, בכדי שחבריהם מהחנות הסמוכה לא יפגעו בהם. אבל יש מי שיסבירו ש"להיות עם חופשי בארצנו", זה גם לפתוח את החנויות בשבת, ואז – אז מה אם יש חוק. שהמחוקקים ישנו אותו.

קראו עוד בערוץ היהדות :
הרנסנס התימני: חוזרים לתרבות של סבא וסבתא
הכנסת אישרה: סרבני גט לא יקבלו תנאים דתיים בכלא
בית הדין הכריע: אתם לא נשואים ולא רווקים

"צריך יין השבת? זה במבצע היום". המחוקקים לא ממהרים לשנות, ולמען האמת גם אין סיבה לעשות כן. רק עבד עובד שבעה ימים בשבוע. המדינה כמדינה, הכירה בכך ולכן קיים חוק שעות עבודה ומנוחה.

העיר שעובדת ללא הפסקה
אז מי הופך לעבד ביום השבתון שלי ישראל? נכון, המסכנים, החלשים, אלה שאין להם כוח להילחם מצד אחד, ומנגד הם צעירים חסרי מנוח שלא אכפת להם מהמחר. הם רוצים את הכסף כאן ועכשיו. על המצח שלהם טבוע אות הקין – עבד.

(צילום: אורות)
(צילום: אורות)

הם יקבלו כל שעה מהשעתיים הנוספות שיעבדו בשבת – 175%, כשהחלוקה תהיה כך: 100% שכר עבודה, 25% גמול עבודה, ו-50% על השעות הנוספות.

מתלבטים מה לקנות לעובדים לחג?
קבלו טיפים שיעזרו לכם לבחור
חגים

חברה לקידום תוכן שיווקי
לאחר מכן הם יברחו לטיול בברלין, יצעקו לנו מרחוק על ה"מילקי" שזול יותר שם, וישאירו בתל אביב את בעלי המכולות עם חור בכיס, כשכל מה שהם רוצים, זה שמירה על החוק, שמירה על שבת, בדיוק כמו יתר העובדים במשק, ובכלל העובדים במגזר הציבורי.

ואם נדבר רגע גלויות, קשה לכם עם המילה עבדות? אז נקרא לזה עבדות מודרנית. זו שמתחילה בזחילה, ולבסוף תהפוך למפלצת, כדי שתתאים את עצמה לעיר שתעבוד ללא הפסקה.

source

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.